Statystyki
- Odwiedziny: 1165823
- Do końca roku: 277 dni
- Do wakacji: 84 dni
38-530 Zarszyn, ul. Szkolna 40 Jaćmierz
Tel: (13) 467-13-06, mail: sp.jacmierz@zarszyn.pl
Przedszkole czynne jest w godzinach 6:30-16:00.
W oddziałach 0a i 0b w godzinach 8:00 - 13:00 bezpłatnie, następnie 1,30 zł od każdej rozpoczętej godziny, oddział 0c bezpłatnie.
Dzieci uczęszczające do przedszkola zapisane są do trzech oddziałów:
Jako pomoc nauczyciela w oddziałach przedszkolnych pracują: p. Dorota Rak, p. Małgorzata Bok, p. Paulina Ząbkiewicz.
Godzina |
Zajęcia dnia |
6:30-8:30 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Gry i zabawy swobodne służące realizacji pomysłów dzieci. Zajęcie i rozmowy indywidualne i w małych zespołach, prace porządkowe w sali. |
8:30-8:45 |
Ćwiczenia poranne. Zabawy ruchowe z muzyką. |
8:45-9:30 |
Przygotowanie do śniadania - czynności samoobsługowe, kształtowanie i utrwalenie nawyków higienicznych. Śniadanie - wyrabianie u dzieci nawyku właściwego spożywania posiłku, kulturalnego zachowania się przy stole, pogadanka na temat zdrowego odżywiania się. |
9:30-11:30 |
Zintegrowana działalność edukacyjna zgodna z podstawą programową, zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane zgodnie z programem wychowania przedszkolnego: zabawy spontaniczne przy niewielkim udziale nauczyciela służące realizacji pomysłów dzieci; działalność dzieci organizowana przez nauczyciela; rozwijanie sprawności i umiejętności dzieci; zdobywanie wiadomości; zabawy ruchowe przeplatające działalność dzieci; spacer; wycieczki. Religia. Język angielski. |
11:30-12:30 |
Przygotowanie do obiadu - czynności porządkowe, czynności samoobsługowe - kształtowanie i utrwalenie nawyków higienicznych. Obiad - wyrabianie u dzieci nawyku właściwego spożywania posiłku, kulturalnego zachowania się przy stole, pogadanka na temat zdrowego odżywiania się. |
12:30-13:00 |
Odpoczynek poobiedni - relaks przy muzyce, słuchanie opowiadań z literatury dziecięcej. |
13:00-14:00 |
Przygotowanie do podwieczorku - czynności porządkowe, czynności samoobsługowe - kształtowanie i utrwalenie nawyków higienicznych. Podwieczorek - wyrabianie u dzieci nawyku właściwego spożywania posiłku, kulturalnego zachowania się przy stole, pogadanka na temat zdrowego odżywiania się. |
14:00-16:00 |
Organizowanie sytuacji sprzyjających dziecięcej aktywności - zabawy ruchowe, zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, prace w małych zespołach, prace indywidualne, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Rozchodzenie się dzieci. |
Godzina |
Zajęcia dnia |
8:00-8:20 |
Schodzenie sie dzieci. Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (według indywidualnych potrzeb dziecka) m. in. zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe, zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia poranne. |
8:20-8:30 |
Przygotowanie do śniadania - czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience. |
8:30-9:00 |
Śniadanie. Wyrabianie u dzieci nawyku właściwego spożywania posiłku, kulturalnego zachowania się przy stole, pogadanka na temat zdrowego odżywiania się. |
9:00-9:30 |
I zajęcia edukacyjno - wychowawcze z całą grupą w oparciu o podstawę programową. |
9:30-9:45 |
Zajęcia ruchowe zgodnie z tematyką zajęć (w tym relaksacyjne). |
9:45-10:15 |
Zabawy dowolne podejmowane z inicjatywy dzieci lub nauczyciela. |
10:15-10:45 |
II zajęcia edukacyjno - wychowawcze z cała grupą / zajęcia dodatkowe - język angielski, religia. |
10:45-11:30 |
Zabawy dowolne podejmowane z inicjatywy dzieci lub nauczyciela. Pobyt na świeżym powietrzu. Spacery i wycieczki. |
11:30-11:40 |
Przygotowanie do obiadu - czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience. |
11:40-12:10 |
Obiad. Zachęcanie do spożywania całego posiłku. Ćwiczenia umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami. |
12:10-12:30 |
Relaks przy muzyce. Słuchanie bajek i opowiadań z literatury dziecięcej. |
12:30-13:20 |
Zabawy dowolne. Rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań dzieci. Realizacja projektów edukacyjnych. |
13:02-13:30 |
Przygotowanie do podwieczorku - czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience. |
13:30-14:00 |
Podwieczorek |
14:00-15:00 |
Zabawy dowolne z kącikach zainteresowań. Porządkowanie sali. Rozchodzenie się dzieci. |
Godzina |
Zajęcia dnia |
8:00-8:30 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe ( np. rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. |
8:30-8:45 |
Ćwiczenia poranne. |
8:45-9:00 |
Śniadanie. |
9:00-11:00 |
Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą. |
11:00-11:45 |
Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu ( np. na placu zabaw, na boisku, w parku) lub w sali; ćwiczenia gimnastyczne. |
11:45-12:00 |
Obiad. |
12:00-13:30 |
Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. |
|
RELIGIA |
JĘZYK ANGIELSKI |
0a |
Poniedziałek, Wtorek |
Poniedziałek, Czwartek |
0b |
Poniedziałek, Wtorek | Poniedziałek, Czwartek |
0c |
Poniedziałek, Wtorek | Wtorek, Piątek |
Wszystkie przedszkolaki korzystają z dożywania.
Dzieci mają możliwość zabawy na szkolnym placu zabaw oraz sali gimnastycznej.